sabato 10 maggio 2014

DOPO BABELE. L'EUROPA E LE LINGUE




Dopo Babele.

L’Europa e le Lingue


Dal Blog di Christian Romanini
 


Doman, domenie ai 11 di Mai aes 15.30 te Ex Glesie di S. Francesc (Ingrès a gratis) la Arlef e sarà presinte a Vicino/Lontano cu la cunvigne


Dopo Babele. L’Europa e le Lingue
 

cun Corongiu Giuseppe, Pavatti Patrizia, Palermo Francesco
 
a moderin Cisilino William, Ziffer Giorgio


Il rispiet de diversitât linguistiche al è un valôr fondamentâl de Union europeane, tant che il rispiet dal om, dal jessi vierts a culturis diviersis e e de tolerance. La Cjarte dai dirits fondamentâi de Union europeane e proibìs, di fat, cualsisei forme di discriminazion, ancje chês che si fondin su lis lenghis (articul 21), e stabilìs il rispiet, adun cu la diversitât culturâl e religjose, ancje di chê linguistiche (articul 22). Cuâi sono alore i compits dai diviers paîs europeans tal setôr linguistic? Cuâi i problemis, e cualis lis oportunitâts? Cuâl isal il puest di dâ aes lenghis minoritariis tra i pôi rapresentâts di une bande des lenghis nazionâls e di chê altre dal inglês onipresint? E par finî ce rûl dâ a chês altris lenghis europeanis?

  
 

1 commento:

  1. Dal Messaggero Veneto - Udine - 10 maggio 2014:

    «L’11 febbraio scorso – ricorda Cisilino – il Consiglio d’Europa, per la prima volta, ha emesso un durissimo comunicato nei confronti dell’Italia per i ritardi nella tutela delle minoranze. Richiami ricevuti anche da Albania, Azerbaigian, Georgia, Macedonia, Moldova e Russia. Non certo una bella compagnia per un paese che si vanta di avere una delle Costituzioni più belle del mondo, ma non ricorda che è anche una delle più inapplicate. Ed è davvero imbarazzante leggere sul sito del Consiglio d’Europa qual è il trattamento riservato dall’Italia a certi gruppi etnici. Se questo è un Paese civile, è tempo di darsi una regolata».

    http://messaggeroveneto.gelocal.it/cronaca/2014/05/10/news/dove-va-l-europa-delle-lingue-locali-1.9197328
    ------------

    RispondiElimina