giovedì 23 agosto 2012

DOMENIE AI 26 DI AVOST- CONCIERT PAL TILIMENT



CAUSA PREVISIONI METEREOLOGICHE SFAVOREVOLI IL CONCERTO E' STATO RIMANDATO
AL 9 DI SETTEMBRE
------------

Domenie ai 26 di Avost di dôs dopomisdì (14.00) fin che al ven scûr a Pontaibe, dongje Cuel di Pinçan (PN), dulà che l’Arzin si bute tal Tiliment.


ARCA e ONDE FURLANE
a presentin la seconde edizion dal

Conciert
pal Tiliment

Une zornade di musiche ad ôr dal flum par celebrâ il Tiliment e par difindilu dal progjet de autostrade Cimpel-Glemone.

Il conciert si tignarà domenie ai 26 di Avost di dôs dopomisdì (14.00) fin che al ven scûr a Pontaibe, dongje Cuel di Pinçan (PN), dulà che l’Arzin si bute tal Tiliment.

Il conciert al è a gratis e al sarà presint il miôr de musiche furlane: Arbe Garbe, MiG-29 over Disneyland, Ulisse e i Ciclopi, Truc, Aldo Rossi, Matteo Segrado, Pantan, GBU-The Good, the Bad and the Ugly, Eleonora Cedaro, RuznoTone. Tra une sunade e chê altre si varan intervents di WWF, Legambiente, CAI e di diviers comitâts di difese dal teritori.

Cemût rivâ? Par cui che al rive bande Maian-Flavuigne, si à di zirâ a çampe dopo dal puint sul Arzin e lâ daûr des indicazions fin al puest dal conciert. Par cui che al rive di Pinçan, si va indevant bande Flavuigne e al dret de frazion di Cjampeis si cjatin lis indicazions pal conciert.

Par cui che al è interessât, a 10 di buinore, escursion cul WWF su la Mont di Ruvigne, di chê altre bande dal flum rispiet al puest dal conciert. Compagnâts di Roberto Pizzutti, president dal WWF dal Friûl - Vignesie Julie, si rivarà a di un pont panoramic di indulà che si gjolt di une viste magnifiche dal Tiliment, par capî cemût che al vignarès ruvinât de autostrade. Si cjatisi a 10 a S. Pieri di Ruvigne, tal splaç de crosere tra la provinciâl 5 e vie dal Puint. In alternative si pues lâ sù in machine e cjatâsi cul grup dai cjaminadôrs a 11 e mieze, cuntune curte salide fin al pont panoramic. Dopo si podarà tornâ jù tal puest dal conciert, dulà che si cjate di gustâ tor une (13.00).

Se il timp nol è biel controlait il sît www.comitato-arca.it







3 commenti:

  1. DAL SÎT INTERNET DI A.R.C.A


    Dopo il grande successo dell'anno scorso ARCA e Onde Furlane presentano la seconda edizione del Conciert pal Tiliment, una giornata di musica e protesta con la partecipazione del meglio della musica friulana, che ha aderito al nostro appello con entusiasmo assicurando la propria presenza gratuitamente.

    Venite a vivere e a difendere questi luoghi con il cuore leggero della musica.

    Venite in tanti per vincere una battaglia di democrazia e per lo sviluppo sostenibile.

    Con il patrocinio della Provincia di Pordenone, della Provincia di Udine e dei Comuni di Pinzano al Tagliamento e Ragogna.

    Gli artisti si esibiranno nel seguente ordine:

    14.30 - G.B.U. The good the bad and the ugly

    15.00 - Matteo Segrado

    15.30 - Ulisse e i Ciclopi

    16.00 - Arbe Garbe

    16.30 - Aldo Rossi

    17.00 - Mig 29 over Disneyland

    17.30 - Ruzno Tone

    18.00 - Eleonora Cedaro

    18.30 - Pantan

    19.00 - Truc

    Il concerto si terrà il 26 agosto dalle 14.00 fino a sera a Pontaiba, località prossima a Colle di Pinzano al Tagliamento, proprio alla confluenza tra l’Arzino e il Tagliamento.

    Saranno presenti anche altre associazioni e comitati.

    OLTRE ALLA MUSICA

    Potrete gustare un'ottima porchetta con patate, salsiccia, polenta e formaggio, vino, birra e bevande varie. Apertura chioschi ore 13.00.

    Se il tempo è bello potrete passeggiare lungo il Tagliamento e l'Arzino alla scoperta di scorci suggestivi o rinfrescarvi nelle loro acque cristalline.

    ---------------

    RispondiElimina
  2. CONTINUA - DAL SITO INTERNET DI A.R.C.A.

    Per chi lo desidera c'è anche la possibilità di andare a fare un'escursione guidata (Roberto Pizzutti WWF del FVG) al punto panoramico del monte di Ragogna:

    a piedi con partenza ore 10.00 da San Pietro (parcheggio vicino all'incrocio fra la provinciale 5 e via del ponte)

    in auto con ritrovo ore 11.30 lungo la strada per il monte (mappa).

    Da lì al punto panoramico c'è una breve salita (40 m dislivello).

    COME ARRIVARE

    Arrivando da Majano-Flagogna, girate a sinistra dopo il ponte sull’Arzino e seguite le indicazioni al luogo del concerto.

    Arrivando da Pinzano, proseguite in direzione di Flagogna: all’altezza della frazione Campeis troverete le indicazioni al luogo del concerto.

    La manifestazione musicale si terrà presso il campo sportivo a destra dell’abitato di Colle di Pinzano al Tagliamento, proprio sulla riva dell’Arzino.
    ----------
    fine


    RispondiElimina
  3. Comunicazion A.R.C.A. e RADIO ONDE FURLANE

    Magari cussì no, viodudis lis previsions che a dan par domenie une zornade pardabon brute, la seconde edizion dal Conciert pal Tiliment che e varès vût di tignîsi ai 26 di Avost e je stade rinviade a domenie ai 9 di Setembar, simpri in localitât Pontaibe (Pinçan).

    Par altris detais o par gnovis o podês ancje di voli il sît www.comitato-arca.it

    ------------

    Purtroppo, a causa delle avverse previsioni metereologiche, la seconda edizione del Conciert pal Tiliment prevista per il 26 agosto è stata rinviata a domenica 9 settembre, sempre in località Pontaiba (Pinzano al Tagliamento).

    Per ulteriori dettagli o novità potete controllare il sito internet www.comitato-arca.it

    Mandi.

    RispondiElimina