sabato 24 settembre 2011

FEVELÂ FURLAN AL E' FEVELÂ EUROPEAN




INCUINTRI


ai 26 di Setembar a 8 e mieze di sere (20.30) alì de Ostarie “A le Patrie dal Friûl”, in place a Cjampfuarmit



“Fevelâ furlan

al è fevelâ european”



Comunicât stampe

In ocasion de zornade europeane des lenghis, lunis ai 26 di Setembar a 8 e mieze di sere (20.30) alì de Ostarie “A le Patrie dal Friûl”, in place a Cjampfuarmit, la riviste in lenghe furlane “La Patrie dal Friûl” (www.lapatriedalfriul.org) e presente cu la colaborazion de Cjase pe Europe di Glemone un incuintri dal titul “Fevelâ furlan al è fevelâ european”.
Ospits de serade, moderade di Christian Romanini, a saran Marco Stolfo, curadôr de publicazion multimedial (libri + cdrom) plurilengâl “Il Tratât di Lisbone. Argoments e documents pe integrazion europeane”, e Silvio Moro, President de Cjase pe Europe di Glemone (www.casaxeuropa.org), editôr de opare.


Comunicato stampa

In occasione della giornata europea delle lingue, lunedì 26 settembre alle 20.30 presso l'Osteria “A le Patrie dal Friûl”, in Largo del Municipio a Campoformido, la rivista in lingua friulana “La Patrie dal Friûl (www.lapatriedalfriul.org) in collaborazione con la Casa per l'Europa di Gemona del Friuli presenta un incontro dal titolo “Fevelâ furlan al è fevelâ european”.
Ospiti della serata, moderata da Christian Romanini, saranno Marco Stolfo, curatore della pubblicazione multimediale (libro + cd rom) “Il Trattato di Lisbona. Argomenti e documenti per l'integrazione europea”, e Silvio Moro, presidente della Casa per l'Europa di Gemona del Friuli, editore dell'opera.

Nessun commento:

Posta un commento