venerdì 19 novembre 2010

FURLAN: TRÊ LIBRUTS PAI FRUTINS

COMUNICÂT STAMPE
Joibe 25 Novembar 2010 a lis 6 sot sere, ca de Librarie Feltrinelli in vie Paolo Canciani 15 a Udin,
la cjase editore Kappa Vu e presentarà:

“STORIUTIS”

Lis primis 3 aventuris di un GiatUt curiôs che al discuvierz il mont cu la lenghe furlane.

Trê libruts pai frutins in lenghe furlane, scrits e ilustrâts cun snait di dôs mestris di Buie,

Deborah Crapiz e Doriana Alessio.

Trê aventuris di GjatUt (Ut par cui che al deventarà so amì) un piçul gjat curiôs ma ancje un pôc malsigûr e confusionari come che a son ducj i pitinins, ancje chêi dal gjenar uman. “GjatUt e la ruie”, “GjatUt e la pavee” e “GjatUt e il pessut” a son lis primis tre Storiutis di une schirie che e viodarà la publicazion di almancul sîs aventuris dal piçul gjat, tant che un viaç dai frutins par discuvierzi il lôr mont. Morbinôs e dolç, Ut al vul cjatà tancj amîs e deventâ par lôr il simbul de voie di cognossi il mont ancje midiant de lenghe furlane ( massime di chest lui al è tant braurôs) e al volarès che ancje ducj i frutinis a podessin cognossi i noms furlans di dut ce che a incuintrin tant che si divertissin insieme.
Imprest pensât pe didatiche in lenghe furlane te scuole primarie, GiatUt al jentre, ben vulintîr, ancje tes fameis, salacôr a fasi gratâ lis orelis tant che il pai o la mame a lein lis sôs aventuris ai lôrs frutins, prin di durmî.
Ancje intes scuelis i plasarès jentrâ, biacemai di scuindon come che i gjatuts a fasin spes.
In cont di chest al à domandât ae Kappa Vu di metisi a disposizion di dutis chês mestris che a vuelin cognossilu e incuintrâ lis sôs creadoris.
Al covente dome clamâ la Kappa Vu al numar 0432 530540.

Leturis di Claudio Moretti su lis imagjins di une aventure di GiatUt.


-------------------------------------------------------------------------------
Giovedì 25 Novembre 2010 alle ore 18 presso la Libreria Feltrinelli in via Paolo Canciani 15 a Udine,
la casa editrice Kappa Vu presenterà

“STORIUTIS”

le prime 3 avventure di un GiatUt curioso che scopre il mondo attraverso la lingua friulana.

Tre libri illustrati in lingua friulana per i bambini delle scuole primarie.
Tre avventure di GjatUt ( Ut per chi gli diventerà amico) un gattino molto curioso ma anche un po’ goffo e pasticcione come lo sono tutti i cuccioli, anche quelli d’uomo.
Scritte ed illustrate da due maestre di Buia, Deborah Crapiz e Doriana Alessio, queste tre “Storiutis” ( GjatUt e la ruie, GjatUt e la pavee, GjatUt e il pessut) sono le prime di una serie che ne vedrà altre tre prossimamente in uscita e che promette di far parte di un viaggio nel mondo delle scoperte infantili.
Con la sua vivacità e la sua dolcezza, Ut vuole farsi molti amici e diventare per loro il simbolo della voglia di scoprire il mondo anche attraverso la lingua friulana ( cosa di cui Ut è molto orgoglioso), rendendo anche i suoi amici contenti di conoscere i nomi friulani di tutte le cose che incontreranno mentre si divertiranno insieme.
Strumento pensato per la didattica in lingua friulana nelle scuole primarie, il gattino Ut sta volentieri anche in famiglia, magari a farsi grattare dietro le orecchie mentre il papà o la mamma leggono le sue avventure ai propri figli, prima di dormire.
Ut vorrebbe farsi conoscere nelle scuole, magari “intrufolandosi” come spesso fanno i gattini. Per questo ha chiesto alla Kappa Vu di mettersi a disposizione di quelle insegnanti che volessero organizzare, nella propria scuola, un incontro con lui e con le sue creatrici.
Basta una telefonata a Kappa Vu 0432 530540.
Claudio Moretti leggerà sulle immagini di una delle tre avventure di GiatUt.

Nessun commento:

Posta un commento