lunedì 19 luglio 2010

DOF PIÇUL, Dizionari ortografic talian-furla/furlan-talian.

Al è in distribuzion in chescj dîs il DOF PIÇUL, Dizionari ortografic talian-furlan/furlan-talian. Il curadôr dal volumut al è Sandri Carrozzo, i editôrs a son lis cooperativis Serling e Informazion Furlane.
Rispiet al DOF publicât dai stes editôrs intal 2008, che al à plui di 1.000 pagjinis e cuasi 40.000 jentradis dal talian al furlan e ancjetantis dal furlan al talian, il DOF PIÇUL, cemût che al dîs za il non, al è plui piçul e svelt, al à un 600 pagjinis cuntune selezion di 12.000 jentradis par bande. Il presit al è di € 14,00.
Cun di plui al à une sezion introdutive cun tabelis gramaticâls furlanis, soredut dai verps iregolârs, e dôs sezions par nons gjeografics e nons di persone.
Intal DOF PIÇUL si doprin la grafie uficiâl daûr de normative de Regjon Autonome Friûl – VJ e la lenghe furlane di riferiment.
Cui che al vueli comprâlu al pues domandâlu ae sô librarie o cartolibrarie o ben ordenâlu ae Serling. Soc. Coop., tel. 0432649131, coop@serling.org
                                                                     ------

È in distribuzione in questi giorni il DOF PIÇUL, Dizionari ortografic talian-furla/furlan-talian. Il curatore del volumetÈ in distribuzione in questi giorni il DOF PIÇUL, Dizionari ortografic talian-furla/furlan-talian. Il curatore del volumetto è Alessandro Carrozzo, gli editori sono le cooperative Serling e Informazione Friulana. to è Alessandro Carrozzo, gli editori sono le cooperative Serling e Informazione Friulana.
Rispetto al DOF pubblicato dagli stessi editori nel 2008, che ha oltre 1000 pagine e quasi 40.000 entrate dall’italiano al friulano e altrettante dal friulano all’italiano, il DOF PIÇUL, come dice già il nome, è più compatto e maneggevole, è di circa 600 pagine con una selezione di 12.000 entrate per parte. Il prezzo è di € 14,00.
Inoltre ha una sezione introduttiva con tabelle grammaticali friulane, specialmente dei verbi irregolari, e due sezioni distinte per nomi geografici e nomi di persona.
Nel DOF PIÇUL si usano la grafia ufficiale secondo la normativa della Regione Autonoma Friuli – VG e la lingua friulana di riferimento.
Chi voglia acquistarlo può chiederlo alla sua libreria o cartolibreria o rivolgersi alla Serling. soc. coop., tel. 0432649131, coop@serling.org


Nessun commento:

Posta un commento